נמר מנייר: בהתקפת הטילים על סוריה, טילים נפלו בשטח איראן

    יעקב גפן No Comments on נמר מנייר: בהתקפת הטילים על סוריה, טילים נפלו בשטח איראן

    מספר טילים התרסקו באיראן זמר קצר לאחר שיגורם, במהלך מתקפת הטילים על סוריה, כך על פי דיווחים של האופוזיציה באירן | הרמטכ"ל האירני מכריז: "כי יהיו עוד הפתעות בימים הקרובים"

    הדליקות שגרמו נפילות הטילים באיראן
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על פי גורמי אופוזיציה איראניים, במהלך שיגור הטילים הבליסטיים מאיראן אל סוריה, התרסקו מספר טילים בשטח איראן זמן קצר לאחר שיגורם וגרמו לדליקות רבות, ככל הנראה 2 טילים מ-6 הטילים ששוגרו נפלו באיראן, לא ידוע כמה טילים אכן פגעו ביעדי התקיפות בסוריה.

    הרמטכ"ל האיראני מוחמד בקרי הודיע היום: "התקיפה באזוק 'אלבוכאמל' כנגד מתכנני הפיגוע ב'אהוואז' היא רק התגובה הראשונה מתוך שרשרת תגובות נוספות שיגיעו בימים הקרובים ויהיו מלאים בהפתעות".

    WhatsApp Image 2018-10-02 at 17.30.45

    בתוך כך, מפרסמים משמרות המהפכה האיראניים, את תוצאות הפגיעה בסוריה, לדבריהם 30 בכירים מארגון דעא"ש נהרגו. לפי התמונות המתפרסמות לא ברור בכלל, מידת הפגיעה באתרים והאם באמת מדובר בפגיעה מטיל קרקע קרקע, או מפגיעה ע"י כלים אחרים. גם בסרטונים שהפיצו האיראנים, הכטבמי"ם שהשתתפו בתקיפה כלל לא ברורים, ההפצצות לא נראות בסרטון, ונראה שמכונת התעלומה האירנאית עובדת שעות נוספת בכדי להפיץ שקרים וחצאי אמיתות בכדי להאדיר את כוחו של הצבא האירני, שמתגלה כנמר של נייר.

    DogaFtqUYAEXlyg (1) DogaFtqUYAEXlyg



    0 תגובות